Πώς το streaming αναδεικνύεται ως ο μεγάλος «νικητής» της καραντίνας

Αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομητών σε υπηρεσίες με βίντεο περιεχόμενο λόγω κορωνοϊού.

Οι ερευνητές της Strategy Analytics προχώρησαν σε «διόρθωση» των προβλέψεών τους όσον αφορά την πορεία της παγκόσμιας αγοράς οπτικοακουστικού περιεχομένου σε streaming, λόγω φυσικά της συνεχούς εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις νέες προβλέψεις, οι συνδρομητές στο Netflix και σε αντίστοιχες υπηρεσίες θα φτάσουν τα 949 εκ. σε παγκόσμια κλίμακα, δηλαδή θα γνωρίσουν αύξηση 47 εκ. (+5%) συγκριτικά με τις αρχικές εκτιμήσεις.

Σε βάθος χρόνου, οι αναλυτές προβλέπουν μια αύξηση 621 εκ. συνδρομητών από το 2019 έως το 2025, όταν δηλαδή οι άνθρωποι που θα πληρώνουν συνδρομή για μια streaming υπηρεσία θα είναι 1,43 δις.    Από αυτούς, τα 438 εκ. θα είναι από την Κίνα και τα 342 από τις Η.Π.Α., όπου τρεις στις τέσσερις οικογένειες θα έχει τουλάχιστον μια συνδρομή σε τέτοια υπηρεσία. «Ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη μελλοντική αύξηση των συνδρομητών είναι οι συνέπειες του κορωνοϊού, τόσο οι βραχυπρόθεσμες όσο και οι μακροπρόθεσμες», εξηγεί ο αναλυτής Michael Goodman.

«Σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, ο κορωνοϊός θα αυξήσει αφενός τον αριθμό των συνδρομητών και αφετέρου τον αριθμό των προβολών, δεδομένου ότι ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών θα βρίσκεται είτε σε κοινωνική απόσταση είτε περιορισμένος σε καραντίνα».    Βέβαια, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο όλα θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της πανδημίας και από τις οικονομικές επιπτώσεις που αυτή θα φέρει.

«Με τις επιχειρήσεις να κλείνουν και τους ανθρώπους να απολύονται, οι καταναλωτές θα κληθούν να λάβουν δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το πώς να ξοδέψουν τα λεφτά τους, πράγμα που σημαίνει ότι ναι μεν υπηρεσίες όπως το Netflix, το Amazon Prime Video και το Disney είναι δελεαστικές, αλλά όχι και αναγκαίες», καταλήγει ο Goodman.

Leave a Reply

Your email address will not be published.