Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων «η πανδημία του κορωνοϊού Covid-19, εκτός από τις προφανείς υγειονομικές συνέπειες και την κοινωνική και ψυχολογική επιβάρυνση του πληθυσμού, προκαλεί και έντονα οικονομικά και εργασιακά προβλήματα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό η κυβέρνηση έχει αναπτύξει ένα πλέγμα μέτρων τα οποία αποσκοπούν στην προστασία τόσο των εργαζομένων όσο και των επιχειρήσεων που πλήττονται από τον αναγκαίο για τη Δημόσια Υγεία περιορισμό των μετακινήσεων και την γενικότερη οικονομική κατάσταση».
Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Αθηναίων ξεκινά την λειτουργία Τηλεφωνικής Γραμμής Υποστήριξης (210-8839151) για θέματα που αφορούν όλη την ισχύουσα νομοθεσία και τις διευκρινιστικές εγκυκλίους για τις εργασιακές σχέσεις. Ειδικότερα οι άνθρωποι που στελεχώνουν την συγκεκριμένη γραμμή και απαντούν στα ερωτήματα των πολιτών θα παρέχουν ενημέρωση για:
Όλο το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τις εγκυκλίους για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. (Τι ισχύει για επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ποια είναι τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που έχουν, από πού και με ποιο τρόπο μπορούν να εισπράττουν χρήματα τα οποία δικαιούνται κ.λ.π.)
Τις υπηρεσίες που παρέχει η Δήμος Αθηναίων για την διευκόλυνση των δημοτών του στα συγκεκριμένα ζητήματα
Παραπομπή στις κατάλληλες δομές και υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες των ενδιαφερομένων
Η Γραμμή Υποστήριξης 210-8839151 λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν ισχυρό δίαυλο επικοινωνίας των πολιτών με το δήμο. Τόσο μέσα από τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τις εφαρμογές εξυπηρέτησης, όσο και από τις τηλεφωνικές γραμμές στήριξης και ενημέρωσης. Είναι σημαντικό να ενισχύσουμε την παρουσία των υπηρεσιών μας σε κάθε σπίτι, με κάθε τρόπο, 24 ώρες το 24ωρο» επισημαίνει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Leave a Reply